Stasen har igjen tilbrakt en inspirerende og musikalsk helg med seminar. Mens andre bruker helgene til avslapning, velger Stasen å vie tiden til det som betyr aller mest: å gjøre musikken enda bedre for alle våre trofaste fans.
Gjennom intensive øvelser, latter, sosialt samvær og noen strategisk plasserte kaffepauser har vi jobbet målrettet med å perfeksjonere repertoaret til konserten i Musikkpaviljongen 27. mai. Her loves det både velkjente melodier, musikalske overraskelser og den helt særegne Stasen-stemningen som dere kjenner og setter pris på.
Selvfølgelig har vi også brukt betydelig tid på å finpusse marsjene til 17. mai. Ingen toner skal være tilfeldige når Stasen igjen skal bidra til å sette lydspor til nasjonaldagen og skape den gode følelsen som bare levende korpsmusikk kan gi.
Alt dette gjør vi med én tanke i bakhodet: dere som møter opp, lytter, smiler og lar dere rive med. For selv om vi øver for vår egen del, spiller vi først og fremst for å spre glede.
Kort sagt: Alt dette er som alltid gjort for deg, kjære fan.



